Kızlar oğlum 2 yaşında 5. Aylıktan itibaren formül mamalarla 2 yaşına kadar geldik, ve artık bırakıp süte geçtik sütte oğlumu kabız yaptığı için suyla karıştırıp denedim yine aynı zeytin yağı ekledim kabızlık devam ediyor önerilerinize açığım bu süt konusu beni iyice rahatsız etmeye başladı ayrıca şunu da belirteyim oğlumun kilosu ve beslenmesi çok şükür çok iyi ve hiç beğenmediği yemek yok diyebilirim günde iki kez süt kullanıyo onun haricinde süt kullanmıyoruz