Mce tabii ki de sorabilirsiniz burası bunun için değil mi zaten :) 15 aylıkken kestim. Yani aslında hep can sıkıntısına emdiği için, Hep üstüme çıktı tişörtümü açmaya çalıştı, mızırdandı fln yönünü başka yerlere çevirmeye çalıştım. En çok korktuğum şey gece uykusuna geçirmekti. Korktuğum kadar olmadı, Konuştum sen büyüdün falan, sandığımdan kolay oldu. Bu dedim herhalde fazla zorluk çıkarmasa da memeyi unutmayacak gibi, Çünkü hep bir tişört açma peşindeydi. Çok zorlanmadım ama küçük mazırdanmalar 2-3 hafta kadar sürdü.