Kızlar 2.5 tog uyku tulumu aldım oğluma 2.5 aylık kendi odamızın ısısını 21 e ayarlıyorum termostatta içine de sadece zıbın giydirip yatırıyorum sizler kaç derecede yatırıyorsunuz ve gün içinde ev kaç derece oluyor ne giydiriyorsunuz hep çevrede çocuk üşür baskısı var üstümde ama asıl sıcak hasta etmez mi