Canım anneler günaydın benim kızım geceleri yerdi 3 ölcek yerdi 2 ölcekte olsa yerdi şimdi hazırlıyorum aslaaa yemiyo yiyo diliyle geri itiyo ve sabah baktığımda bezini hiç doldurmamış oluyo. Sebebi ne olabilir? Bu durumla karşılaşan annişler cevaplayabilirmi