gamze1806 Selam arkadaşlar, 10 gün önce aynı gün 2 kere ameliyat oldum dikey kesim yapıldı, 38 adet zımba dikiş ı’m var yarın aldiracağim nasil yapıyorlar uyuşturuyorlarmı, ağrı oluyormu, bilginiz varmı.