Bebekler iki kelime kurmaya ne zaman başlar sadece merak ediyorum hani bir bebek gördüm şimdi de 2 yaşında iki üç kelime bile kuruyor annesi yazmış 2 yaşında 1000 kelimesi var vs diye. Yanlış anlaşılmak istemem kıyaslama yapmak değil, tabiki herşeyin bir vakti zamanı var zamanı gelince olacak da hani sadece merak ettim çocuklar kaç yaşında iki üç kelime kullanmaya başlar diye.
Burayı da anı olarak kullanıyoruz varya eski postlarima girip bakıyorum 🫣😏
Şuan 21 aylık anne , baba , anneanne , dede , nene , mama ,teyze , Eymen , öykü , gel , git ,yok, abla , abi , bumbum , gaggag 🤣 , havhab , pisipisi , bal , örtü diyor ama iki kelime kurmuyor henüz sadece iki gün önce baba gel dedi çok nadir iki kelime kullanıyor oda anne gel baba gel oluyor. Acaba artık öğretirken mesela diyelim ki köpek gel demeyi öğreteceğiz artık iki kelimeyi aynı anda söylemeye mi baslamamiz lazım yoksa erken mi