Bebeğim 10 aylık olucak çok fazla sinirli sanki en ufak bişeyde ağlamaya başlıyor susmuyor resmen uyutmak desek eziyet bi yerlerimi tırmalıyor sürekli kendini geriye atıyor yere inmeye çalışıyor istediği bişey olmayınca kendini atıyor kafasını çok fazla çarpmaya başladı artık napıcağımı şaşırdım ne istiyor anlayamıyorum ne yapsam da 2 dakika sonra aynı moda giriyor gerçekten çok yoruldum bebeğimi bu halde görmek istemiyorum artık 😔