Kızlarr hayırlı akşamlar biraz aklıma takıldı sizlerede sorayım dediim, 8 aylık tatlış bi oğluşum var baba mama abba arada anne dada sesleri çıkarıyor komando gibi sürünüyor emekleme yok. İsmiyle seslendiğimde genelde bakar birşeyler uğraşıyorsa hemen bakmaz. Tutunup kalkamıyor bir yere yaslayıp koyduğumda biraz durabiliyor ayakta geri yıkılıyor hemen 😂 dişlerimiz daha yok🫣 yeni yeni insanları yabancılamaya başladı huzursuzlanıyor başkasına gittiğinde veya gitmeden kaçıyor. Ama evdeyken ben odadan çıktığımda falan ağlamaz. Taklit sanki daha yok gibi gel gel alkış baybay öğretmeye çalışıyorum izliyor beni ama yapmıyor 🥺 şimdilik böyle sizin bebişler neler yapabiliyor normal mi oğluş ilk çocuğum tecrübelendirin beni 🤗