Kızlar iyi akşamlar oğlum bugün 5 ayını bitirdi. 6.ayına giriş yapıyoruz. Doktorumuz ek gıdaya başlamamızı söyledi. Sizler bu süreçte hangi organik markaları ( un, irmik, nişasta ) tercih ettiniz ? Şimdi araştırırken çoğu bilinen markada yabancı madde, böcek vs. çıkmış. Hangisine güvenmeliyim şaşırdım. Sizin tecrübeleriniz neler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻