umutugba Allah korumuş🥹 bizim bu denli büyük tehlikeler değil ama kızımın düşeceğini 5-10 sn önceden tahmin ediyorum, yediği bir şey boğazına kaçacak diye de bazen tahmin ediyorum. Tahmin mi denir, hissetmek mi denir bilmiyorum ama belki de kızımı çok iyi tanıdığım içindir, hangi şartlar altında neler olabileceğini iyi yada kötü çoğunlukla hissediyorum🫠