yavrupandaannesi Annelerim yürüme ayakkabısı hangi marka tercih ettiniz memnuniyet ya da memnuniyetsizlikleriniz var mı tavsiyenize ihtiyacım var teşekkürler
nadidelifora yavrupandaannesi ilk cocugumda Nike ile başladık tabanı ikiye katlanan yumuşak bir taban olmalı. Çocukta ortopedik bir sorun yoksa ortopedik ayakkabı almak şart değil. İkinciye vicco aldım üç ay kadar onu kullandı şimdi adidas giyiyor oda güzel 🌸
Zgea yavrupandaannesi vicco ile başladık çok rahat yürüyordu bebeğim şimdi de skechers giyiniyor o da cok rahat
nadidelifora minikbalinannesii biz nikecıyız😆 model olarak ismini bilmiyorum ama ikiye katlayıp bakarım alırken 🌸