Benim oğlumda 8,5 aylık geçenlerde hasta oldu saat başı hatta yarım saatte bir kalkıyodu sonra da diş sancıları başladı üst dişleri geliyor onlar zorluyor sanırım derken atak dönemi girdi yani şuan sanırım hepimiz aynı süreçtem geçiyoruz yada süreç hepimizin içindne geçiyo😂 gece sürekli kalkıyo bazen emmekte istemiyo sallanmakta çok zorlanıyorum birde gündüzleri çalışıyorum işe gidiyorum yani zombi görse halime üzülürdü ama geçecek allahın izniyle bunlarda kısa sürede geçecek diye bol bol dua ediyorum elimden başka bişey gelmiyor