efy0 Kızlar bebeğim 52 günlük gece gündüz fark etmeksizin sürekli ağlıyor ya emiyor ya ağlıyor yada uyuyor. Kolik diyorlar ama kolikliğinde belli saati var yani bu hiç durmuyor sürekli ağlıyor
pink9 efy0 merhaba uzun zaman olmuş yazalı ağlaması ne zaman Bıttı bebegım üç aylık hep kucak ıstıyor hep almazsam cıglık
merrrrve aynı benim bebeğim de böyle doktor gelme kolik bu bebek 4.5 ayda geçer dedi ama hala aynı arada düzeliyor arada geliyor
Hanabii Maalesef kolik canım. 3-4. aya kadar yolu var. İnşallah bir an önce geçer seni çok iyi anlıyorum aynı yollardan geçtim..
efy0 kzmr kusura bakmayın daha yeni gördüm mesajınızı. 3.5 aylıkken kolik dönemi bitti ama bi 20 25 gün kadar da geceyi gündüzü karıştırdı öyle bi sıkıntı yaşadık. Sonrasında diş falan derken hep bir sorun var açıkcası 😂
kzmr efy0 gaz bitsin gitsin de diş felan o kadar önemli değil :) biz sadece memede uyuyoruz uykusu uyuduğunda iyimiydi bari