handelinaa gece uykusunda denediniz mi, benim anne sütü alıyor yetmeyince alerji mamasına geçmiştik onun da tadı çok kötü. Gece alerji maması gündüz anne sütü şeklinde ilerliyordum. Normal mamaya geçince de asla kabul etmiyor gündüz emziriyorum ve ek gıda gece hem emzirip hem mama içiriyorum.