Ozra Kızlar kurutma makinesi banyoda banyom çokta büyük değil havalarda soğuyor banyonun camını kapatsam ,kurutma çalışırken kapıyı açık tutsan bir sıkıntı olur mu bilgisi olan yazabilir mi?
Nazlimu_ Ozra benim kurutma makinem kilerimde. Havalandırması yok kilerimin. Ben çalıştırdığım zaman kapıyı açık bırakıyorum mutlaka.
gamze1806 Çalışmayla alakalı sıkınti olmaz ama nemden erken çürümeler başlar gövdesinde, annemlerin öyle oldu.