Benim bebeğimde iki aylıkken ağır grip oldu ateşlendi hastanede yattı crp 45 e çıktı beyaz küresi düştü, beyaz küre düşüklüğüne internetten baktığımda çok kötü şeyler yazıyordu. Aradan 3 hafta geçince kontrol için kan vermemizi istedi doktorumuz bende sizin gibi panikledim ama çok şükür düzeldi beyaz küresi korkmayın inşallah sizinki de düzelecek 🤲