Merhaba canım anneler
Oğlum 30 aylık ve ben 8 gun once tuvalet eğitimine başladım ilk gün kakasini gidip lazimliga yaptı o kadar sevindim ki , diğer iki gün bir kere bile tuvalete götüremedim derken diğer gün lazimliga oturmak istemedi bizim tuvalete aparatla oturdu ona da tamam ama çocuğu tuvalete götüremiyorum altına yapmaları azaldı çünkü tutuyor ilk günler kıyafet yetişmez iken şimdi 4-5 kere altına yapmaya başladı günlük tuvalete yapabildiği cis sayısı ya bir ya iki ya da gidip duşa kabine yapıyor bez takmayı düşündüm çocuğuma söyledim hayır anne bezi bebek takar ben abiyim diyor , ama hadi cise gidelim diyince kaçıyor ağlıyor kucaklayıp zorla gotursem oturmuyor ağlıyor cis yok diyor oyuncaklarla oyunlarla tuvalete götürmeye gönlünü etmeye çalışıyorum edersem işte bir kere oturup cis yapıyor ben napicam lütfen birileri biseyler söylesin çok bunaldım bezi de kabul etmiyor tuvalete de oturmuyor lütfen yardım fikir istiyorum sizlerden sevgiler hepinize de hayatlarında kolay günler diliyorum 🩷🌸