Kızım 8 aylık önceden beşiğinde çok güzel uyurdu şimdi ise uyutuyorum beşiğe koyuyorum hemen uyanıyor yer yatağı yaptım orada güzel uyuyor göğsümde falan da güzel uyuyor ama beşikte uyumuyor bide geceleri bir kere uyanırdı şimdi ise saat başı uyanıyor aynı durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı?