Kızlar doğum süreci çok kötü geçti kızımı görmeden yoğun bakıma aldılar derken bulunduğumuz ilden başka bir ile sevk ettiler tamamen doğumdan kaynaklı ya ben ya o ölecez derken kötü bir travma geçirdim. Bir hafta sonra muayene için çağırmıştı Dr ama bi ay oldu ben hala gitmedim gidemiyorum da tekrar aynı şeyi yaşayacak gibi oluyorum aşırı geriliyorum gitmeyen oldu mu gitmesem bişey olur mu diye de korkuyorum 🤷🏻♀️