Tutaste_ doymadıpını düşünüyorsan her emzirme sonrası 30 cm mama hazırla ne kadar içerse zaten çoğalacak merak etme bu şekilde kalmaz ..
Birde nasibi neyse o bazen ne yaparsam yap artmaz … ( tamamen prolaktin hormonunla alakalı yani )
Mesela benim ikiz bebek gibi algılayı gereğinden fazla süt üretimi oluyordu 2 ayın sonunda fışkırma yaşadım ..
Sonunda meme reddi oldu.
Gündüzleri sağıp geceleri emzirebiliyordum korkusundan çocuk memeyi görünce içmiyordu ..
Yani Allahım hayırlısını versin üzülme emzirebiliyorsan ne güzel devamını dile ..
Ya öyle bir şey olsa senc doktorlar bunu göze alır mı sanmıyorum ya ..
Yapsa yapsa seni mantar yapar antibiyotik zaten dikişlerinde sorun olmasın diye veriyorlar bebeğe zararlı olsa b gurubu ilacı diye içirmezler korkma ..
Bu arada 7-8 kez mastit oldum ve ateşim vardı tir tir titriyordum antibiyotik verdiler augmentin içtim b gurubuydu hiçbir şey olmadı ..
Sütümü azaltmadı bile ..
Genel cerrahide açtırdım iğne ile sonrasında yine antibiyotik verdi doktorum ..
Gibi gibi kısacası arkadaşım prolaktin hormonun iyiyse ne sütün azalır ne de bir şey olur ..