Kızlar bebegim 3.5 aydan itibaren düzensiz kaka yapıyor. Gecen 10 gün yapmadı doktor fitil verdi onu kullandık artık 10 gün beklemeyelim 4-5. Gün ver fitili dedi. Kakası da normale göre daha kıvamlıydı. Bugün yine 3. Günü yapmadı yaşayan var mı aranızda? Zeytinyağı da iciriyorum bebegime.