iyikianneyim61 2 doğumumda Ankara Bilkent şehir hastanesinde yaptım takipli gebelikdi ikiside ikiside sezaryanla oldu 3 olsa onuda yaparım o kadar memnundum ilk doğumumda suda doğumda denendi ancak bebeğim miladini geçtiği için çok sorunlu normal doğum aşaması gecirdigim için acil sezaryana alındım suit odada kaldım kendi isteğim ile ❤️ Tüm aşama anlatıldı gebe okuluna da katilmistim o yüzden eşim ve annem doğumumda yanımda oldu sancı odasinda doğum sonrası emzirme danışmanlığıda aldım çok güzeldi iki doğumumda ♥️