Merhabalar anneler...bebeğim tam 2aylik ve bugünden itibaren hiç susmadan morarircasina ağlama krizleri tutuyor.memeyi red ediyor,emmek istemiyor inanın napicagimi şaşırdım.refludende şüpheleniyorum,emmek istemio,kusuyor, uyumuyor inanın napacagimi bilmiorum böyle olan varmı?