Anne sütüm az olduğu ve genelde mama ile beslendiği için doktor üç öğün yemeli ek gıdaya başlatmıştı 6.ayda
O günden bugüne hep ben yedirdim. Arada eline salatalık verdim ama baktım damakları ile koparıyo , boğazına kaçar diye sürekli vermedim
.şu an 8 ayın içinde. Ne zaman eline yemek versem (karnabahar ve ekmek içi verdim) mıncıklıyo ve asla ağzına götürmüyor
Ben yedirirsem yiyo ama
Bu konuda nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum
Yardım lütfeen.