gokce_yekta 54 günlük diyorsunuz yani normal atak dönemi olur başka bir sıkıntısı olur uykuyu sevmiyor olabilir gazı olabilir yani daha şimdiden uyumadı diye damla vericekseniz kusura bakmayın yani ama neden bu sorumlula kalkistiniz kizabilirsiniz bana sorun değil . 2 çocuğum var 2 yaş ve 4 yaş olucaklar uyku duzenleri çok iyiydi birden bozuldu 3 gündür iki saatlik uyku ile bakıyorum ki kendi doktoru uyku damlası alabilirsin dedi ve değerlerine baktırdım herşeyde normal dişleri de çıktı neden kullanayım kimyasal dedim uyku damlasını onermesinin sebebi de çocuklarim yaklaşık 15 gündür sadace gündüz 2 -4 saat arası uyuyor biri diğerine bakip uyaniyo oyun oynayalim diye buna rağmen almadım elbette zorluk yasayacagiz hasta olucaklar uyumayacaklar bunları bilerek anne olmayi seçtik .