Bu gün doktora gittik 10 aylık henüz çok az kayması vardı önlem olsun diye gittim ama gözleri 3 buçuk uzak ve astigmat çıktı gözlük başlandı bir yandan çok üzüldüm bir yandan da erken fark ettiğim için sevindim yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi anneler 🌸