27 günlük oğlum gazlı ve sadece mamayla besleniyor. Gaz damlası sap siplex kullanıyoruz. Ama 2 haftadır kabızlık prblemi var 2 günde bir kaka yapıyor doktor tavsiyesiyle sabah akşam mamasına zeytin yağ koyuyorum ama ona ragmen ilk başta katı keçi boku kıvamı sonra normal yaprsa yapıyor ama sürekli böyle. İlk başta sma kullanıyordum hadi değiştirsik bebelc golda gectik ondada devam etti kızımda evolvia kullanmıştım sıkıntı yoktu onda dedim bundada deniyeyim ama aynı doktor en son keçi sütlü mam deneriz dedi ama kabızlık problemi yaşayıp keçi sütlü mamaya gecince düzelen oldumu çaresizim valla bacaklarından kastırarak karnına masajlar yaparak rahatlatmaya çalışıyorum doktor mecbur kalırsam diye fitil verdi ama hemen fitil kullanmakta istemiyorum