Selam kızlar kızım 1 buçuk yaşında bot almak istiyorum ama geçen gün ayakkabıcıya gitti bu yaş için önermedi bot şuan o 2 3 yaşına kadar sadece ortapedik spor ayakkabı giyinmesi lazım dedi ama bi Kartepe’ye felan çıksak karda nasıl olacak anlamadım öneriniz nedir ?