Kızlar oğluşum 15 aylık. Geçen bir kaç hafta konuşma haftasıydı resmen papağan gibi tekrarlayıp gün içinde kullanıyordu kelimeleri gayet iyiydi. Arada oluyor böyle dönemi. Ama bu hafta tek kelime çıkmıyor ağzından parmakla gösteriyor her şeyi. Unutkan mı bu çocuk normal midir bu napmak lazım?