Bebeğim diş çıkartıyor ağzının içi yanıyor tetagil verdim calpol verddim çok uykusu var uyuyamıyor bu gün hiçbişey yemedi mama içmiyor az beni emdi ama sütüm azcık zaten doymadı ağlıyor mama ek gıda reddetti ben napcağımı şaşırdım bi akıl fikir verin geçer diyin lütfen