57 günlük bebeğim var bugün ne yaptıysam uyumuyor kucakta saatlerce salladım 5dk sadece kendinden geçiyor tekrar uyanıyor daha indirmeden kucaktayken yani ,ve hiçbir şekilde meme tutmak istemiyor ağlıyor susturamıyorum ,ilk defa bu kadar direniyor çok yoruldum ,bir yeri agrısa durmadan ağlar bir yeri ağrımıyor bence, gazı da olsa normalde ayaklarını sürekli karnına çeker o da yok bu bebeğin derdi nedir ne yapmam lazım bu kadar saat uyanık kalması normal değil lütfen bir akıl bir fikir verin