Oğlum 7 aylık ve 7 aydır gaz sorunu çekiyor kıvranıyor karnı gurulduyor doktorlar gazı sorun olarak görmüyor kullanmadığım damla kalmadı büyüdüğü için masaj yaptırmıyor her gece saatlerce uyumuyor gazdan bağırarak ağlıyor hiç halim kalmadı o kadar mutsuzum ki ne yapacağımı bilmiyorum artık gerçekten çok yoruldum