Kızlar bebeğim 14 aylık. 2 gün önce ateş ve kusmayla doktora götürdüm çok kötü boğazları dedi doktor faranjit olmuş dedi antibiyotik başladı. Antibiyotik ishal yaptı onun içinde bugün probiyotik aldım şükür onu kullandığımdan beri 2 kez yaptı kaka. Ama asıl sorum kulağı ağrıyor sanırım nasıl anlarım kulağının ağrıdığını. Sürekli kulağını tutarak ağlıyor. Asıl sıkıntısı kulak ağrısımı yoksa ishal pişik yaptı çok kötü poposundaki acımı anlayamadım. Yavrum çok huzursuz