2 aylık bebeğim, sarılık değeri 6. Yalnızca kafasında var ama karaciğer ast değeri 421 çıktı. Yaklaşık 20 gündür grip. Gittiğimiz başka bir doktor antibiyotik verdi. Kullanmayı kesmiştim düzelir gibi olunca ama 2 gündür tekrar kötü olunca kullandım 2 gün üst üste. Bu nedenle bu kadar yüksek çıkmış olma ihtimali var mı? Bir de bebeğimi zaten çok sık besliyorum. Tok, gayet mutlu, 2 ay 4 günlük ama kıkır kıkır keyfi yerinde bir bebek. Yani açlık belirtisi de yok. Nasıl geçecek bu sarılık? Yarın sonuç göstereceğim.