Bu kadar küçük ve sıvı ile beslenen bebeklerde kabızlık olmuyor seyrek kaka oluyor gün günü tutmaz doktorların klasik lafi vardır (hep götürdüm ordan biliyorum) bebekler 1 günde 10.kerede kaka yapabilir 10 günde 1 kerede endişe edecek bişey yok diyorlardi. Geçici bir durum inlemede çok normal benim bebeğim 4. ayına kadar sabalara dek afedersiniz andırır gibi ikinirdi uykusunda bile ama geçti sizinde geçecek inşaallah 4, 5. Aylarda bunlar ortadan kalkıyor. Gaz olayına gelince yine 3. Ayına kadar bebeklerin kasları gelişmediği için rahat gaz çıkaramıyorlar mide gazını sırtına pit pıt yaparak bağırsak gazını da karına avucunuzu soldan sağa doğru sürterek ve parmak uçlarını avuclar gibi hafifce masaj yaparak yardımcı olabilirsjniz he bir de masajdan sonra dizlerini karına bastırın biraz korkmayın birşey olmuyor bu şekilde rahatlatabilirsiniz bende bunleri yaptığım da bir tik rahatlıyordu bebeğim geçmiş olsun 🌹 Bu süreçler çok çabuk geçecek hiç korkmayın ❤️ YouTube’dan Osman Gönülal’ın alın videolarıni izleyebilirsiniz ben çok faydasını görmüştüm 😊