Kızlar doğum yapalım 2 ay olacak hamilelikte 22 kilo aldım ben maalesef 92 kilo ile doğuma girdim kendi kendine 2 ayda 78,8 e kadar düştüm şu bir kaç gün dışında hiç sakınmadim yedikçe yedim vallahi yarasın sbhahsh ama aynada kendime bakarken aşırı derecede kötü hissediyorum ben 71 kilo hamile kaldım ama hep 55-65 kiloydum normalde maksimum kiloda hamile kaldım yani bende şaşkınım. Şimdi dikkat ediyorum bir kaç gündür sabahları detoks çayımı içiyorum hafif kahvaltı aralarda kahvem hurmam akşam çorba ve sebze yemeğim olur aralarda galeta ve meyve de yerim sütüm etkilenmesin diye. Haydi beraber kilo verelim benim hedef 65 . Önceden 65 kilo fazla gelirdi şuan hayal gibi geliyor ah hayat ah sizler ne durumdasınız