es6 öncelikle tekrar geçmiş olan. Umarım alerjik bir durum değildir içiniz rahat eder ..
bence ne olur ne olmaz randevunu al oluştur 16 gün sonra gir takip et bebeğini mesela emziriyorsan atıyorum fındık yedin fındıktan sonra mı oluyor ya da işte sütlü bir şey mi yedin takip et bakalım ..
Onları not al ..
Mesela geçtiyse yine de götür ..
İçin rahat etsin kafana takılmasın yine olur mu olacak mı ..