Ballloglum Kızlar iyi akşamlar. Stradivirustan bu iki kabanı beğendim. Siyahını sepete atmıştım uzun zamandır sepetteydi tam alacaktım ki bedeni tükendi. Gri renginde beden var ama gönlüm siyahtaydı. Sizce hangi renk daha güzel durur ? Grisini mi alayım ? Yoksa siyahın stoklara girmesini mi bekleyeyim. Çok kararsız kaldım. Fiyatı 3290.
Ballloglum Gulsah_67 teşekkür ederim cevabınız için. Siyah da hiç modası geçmeyen ağır bi renk diye tercih etmiştim şahsen bir de sarışınım gri daha mı iyi durur diyorsunuz yani
Ballloglum civcivim0 kızlar hepiniz gri dediniz siyahın tükenmesinde bi Hikmet var sanırım daha mı güzel sizce siyahtan ? Ben de siyah her şeye daha iyi durur diye düşünmüştüm.
civcivim0 Ballloglum aman ya ben de bi ara her şeyle olur diye bütün alışverişimi siyah yapıyodum sonra bi baktım gardrobum kapkara olmuş içim karardı o gün bugündür vazgeçtim farklı renklere yöneldim :)
Ballloglum civcivim0 ben de siyah çok almam kabanım Yoktu siyah gönlümde siyahtaydı ama bedeni kalmayınca bunu aldım grisi daha çok satılmış ve favori almış siyaha göre yeni fark ettim. Sanırım modeli gri gösteriyor
Fusunf Ballloglum bence siyah zaten bu modeller diğer markalarda da var aynısı Zara ya bershka falan baktınız mı
Ballloglum Fusunf baktım emin olun aynısı değil . Kemerli kuşaklı yok diğer markalarda. Varsa Bile ya uzun değil ya da oversize baya geniş olanlardan ya da kemersiz. Ben kemerli istiyordum. Gönlüm siyahtaydı ama bedeni tükenince mecbur gri aldım diğer markaları beğenmedim. Ama şimdi baktım gri olan siyaha göre daha çok satılıp daha çok değerlendirme almış. Sanırım modeli gri göstermiş.