Öğlen 12 de belim koparcasına sanki regl olmuşum gibi sancı girdi belime sonra büyük abdestimi yaptım rahatladım gibi oldum ama şimdi yine belim ağrıyor. Ara ara sağ bacağıma bıçak saplanıyor. Gitmedim acile bebek her hareket ettiğin de belim ağrıyor normal mi ? 33 haftalığım. Dün doktora gittim 40 ve 60 da sancım çıktı ama doktor birsey yok dedi sezeryan günü verdi gönderdi.