hilalinde1 Arkadaşlar 9.5 aylık bebeğim göbek deliği içi hafif kızarık ama korktum sizce nedir daha öncede kötü koku olmuştu ama doktor birşey yok demişti yine koku var ama kızarıklık ta var 😞😞😞😞