Merhabalar kızlar size sorum şu ki kızım 15 aylık alerjisi meme reddi düşük kilo alımı derken mamaya yöneldik ve maalesef 6 aylık gibiyken emzirmeyi bıraktı zaten öyle çok sütüm de yoktu ama içimde uhte olarak kaldı bebeğimi doya doya emzirmek 🥲 neyse benim hala özellikle sağ göğsümden sıktıkça az da olsa sarı yoğun kıvamlı süte benzer birşey geliyor acaba bu süt mü yoksa bir sorun mu var ? Tecrübeliler yardım edebilir mi ??