eylemm09 biz de 2 buçuk aylıkken yaptırdık, iyi ki yaptırdık demiştim sonra yapışıklık oldu ve doktor uyuşturmadan açmaya çalışınca çok ağladı yavrum. Sünnette bile ağlamamıştı. Bir daha yapışmaz demişti doktor, o kadar dikkat ettiğim halde 5 aylığız yine yapışıklık oldu, tekrar götüreceğim ama göze alamıyorum. İnşallah sizinki çok kolay geçer