Merhaba bebeğim 1 yaşında. Annemlerde kalıyoruz. Pazar günü baktım annemin dudağının kenarı kızarmış uçuk çıkıyordu belli yani. Ben farkedene kadar çoktan kızımı öpmüş bulundu. Ben farkettikten sonra uyardım dudağında uçuk var çocuğu opme dedim bir iki gün opmedi ama bugün tekrar öpmeye başladı. Her ne kadar uyarsamda öpüyor maalesef. Kendi evime geçme şansım yok şehir dışındayım mecburen burda kalıyorum bir süre daha burdayım. Nasıl engelleyebilirim bu durumu bilmiyorum korkuyorum bebeğime bulaşırda kötü sonuçlar çıkartır bize diye. Bu durumları yaşayan varmı aranızda