İyi akşamlar dostlar 5 aylık bir oğlum var şimdiye kadar sadece anne sütü verdim akşamları biraz azalıyor sütüm ve bebeğim azda olsa aranıyor ve doymuyor gibi bende mama aldım sadece akşam 8 gibi 60 cc veriyorum fazlasını içmiyor zaten acaba yanlış mı yapıyorum böyle olunca sütüm daha da azalır mı acaba gündüz sadece emziriyorum eski düzenimiz devam ediyor