Bu aralar inanılmaz gergin ve sinirliyim sürekli çocuğa da bağırıyorum o da inadına yapar gibi iyice aksileşti kendimi sürekli bagirirken buluyorum psikiyatriye gitmek istiyorum ilaç yazsın istiyorum ama süte zararı olur mu bilmiyorum ama bu şekilde de hiç iyi değilim ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim