ADEE merhaba bende bu markayı kullanıyorum açıkçası ben dışarı da giydiklerimş yeni kıyaftelerimi atmıyorum birde kızımın bana çekiyor ve solduruyor gibi geliyor . Ama paspas nevresim havlu bu tarz şeyleri kurutmada kuruturum çok iyi oluyor özellikle kışın . Birde tazeleme programı var diyelim ki dışarı astım çamaşırları toplayınca çok tozluysa kuruyanlar o programa atıyorum tozunu alıyor hep