İyi geceler arkadaşlar
bebeğim şimdiye kadar gece kakasını hep yapardı ama ağlamaz yada huzursuzlanmazdi,bacaklarını toplar hemen yapardı. Ama 3 gecedir ağlıyor tam dalıyor gaz çıkarıyor yine ağlıyor masaj yapıyorum karnına rahatlıyor susuyor dalıyoruz yine aynı şekilde 1 den bu yana bu şekilde uğraşıyoruz.simdi kakasını yaptı şükür uyudu hemen 🙏🏼 6 aylık bu arada. Bi sağlık sorunu mu var ben anlayamadım yardımcı olabilir misiniz🙁