TospikEmirr Doktor sonuçlar pazartesi çıkar dedi ama bugün çıkmışlar merak ediyorum bilgisi olan var mı?
motherisbackk TospikEmirr alkalen fosfataz büyüme çağındaki bebeklerde yüksek çıkarmış. Ya da enfeksiyon geçirdiyse ishal falan olduysa yüksek çıkarmış
Gizmokzilla TospikEmirr tiroid hastalığı halk dilinde guatrı var gibi duruyor inşallah testte bir yanılma vardır geçmiş olsun
TospikEmirr atlasmommm Dlk55blt-rdvn bakar mısınız bugünkü TSH sonuçları yeni çıkmış ilk fotoğraftakiler 8 ekime ait
TospikEmirr Gizmokzilla Alkalen fosfataz değeri mi tiroid oluyor? Tedavisi var mı nasıl düşer bu değer
TospikEmirr motherisbackk 21 gün yoğun bakımda kaldı enfeksiyon yüzünden normal de ishal değildi ama dün ishal olmuştu. Bu kadar yüksek çıkması zararlı değil mi ?
Gizmokzilla TospikEmirr Allah Allah şimdi düşmüş değeri. Demek ki bi önce ki tahlilde bir makine arızası falan vardı annemin de başına gelmişti olabilir. Gerçi yine de yükselmeye meyilli gibi. Doktorunuz muhtemelen tekrar kan ister 1 haftaya falan
Dlk55blt-rdvn TospikEmirr evet düşmüş tsh değeri normal aralıkta. Belki öncesinde kullandığı bi ilaç vs arttırmıştır bu kadar.
TospikEmirr Gizmokzilla ilk fotoğraf taki sonuç 8 ekime ait 2. Fotoğraf taki 24 ekime ait yeni sonuçlar . Doktor ilaç vermemişti kendisi düşer demişti öyle oldu. Ama bebeğime verdiğim D vitamini ni kesmişti 15 gündür vermiyordum .
TospikEmirr atlasmommm hayır doktor kendisini düşer demişti ilaç vermedi bebeğim daha 52 günlük o zaman 35 günlüktü. Ama D vitamini ni kesmişti 15 gündür vermiyordum bebeğime .
TospikEmirr Dlk55blt-rdvn bebeğim 52 günlük sadece D vitamini veriyordum ilk çıkan sonuçlardan sonra doktor onu da kesmişti vermiyordum 15 gündür
Dlk55blt-rdvn TospikEmirr anladım çok geçmiş olsun ne zaman sonuçları görecek doktor o daha net konuşur. Aklınızda soru işareti kalmaz