anneann Arkadaşlar bebeğimin boynu sürekli pişik oluyor pişik kremi sürdüm kaç kez ama bu sefer çok kötü pişik olmuş nokta nokta kabarmış kabuk tutmaya başladı ne kullansam iyi gelir ne geçirir
beyzzsenturkk_ anneann sık sık ıslak bezle silin ıslak mendil sürmeyin pudra kullanmayın sadece ıslak bezle silip kurulayın
anneann beyzzsenturkk_ sürekli yapıyorum ama boynunun altı katlanıyor surttukce birbirine yara oluyor başka bir yolu var mıdır ki bildiğiniz güzel etkili bir krem var mi
anneann yasminmomy sürekli yapıyorum ama boynunun altı katlanıyor surttukce birbirine yara oluyor başka bir yolu var mıdır ki bildiğiniz güzel etkili bir krem var mi
yasminmomy anneann kantron yagı da sürebilirsiniz ben bunları kulanıyorum pişik olmadı pudra iyi gelıyor