Başlıkta da söylediğim gibi doğduğundan beri sürekli herşeyden korkuyor.Elleri havada uyurdu yenidoğan döneminde böyle sıçramış da öyle kalmış gibi..
Hep korkuyordu zamanla geçer dedik, alıştırmaya çalıştık olmadı.Ben normalde de çok sessiz biri değilim.Önceleri sessiz ve gürültüsüz olmaya çalıştık korkusu geçsin diye değişen bişey olmadı.Sonra normal devam ettikçe herşeyden korkması artık sinirimi bozuyor.Yanlis anlamayın bebeğime değil sinirim, nedenini bulamamak, onun o endişeli hallerini dindirememek derdim.
Örnek vermek gerekirse oyun oynarken çıkardığım seslerden korkuyor, mesela taklit yapıyorum korkuyor.Çatal kaşık sesine korkuyor, ani başımı çevirmeme korkuyor, kapı sesine, çekmece kapanmasına, bazı oyuncaklara, biri onunla oynarken (kuzeni mesela ) onun hareketlerine herşeye korkuyor.Okuyorum, okuyoruz , Kuran dinletiyorum…
Başına gelen, çözümünü bilen benimle aynı seyelri yaşamış birileri var mı ?